Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Doa Untuk Anak Mama

~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

Doa Nabi Yunus

Allahumma, la ilaha illa anta. Subhanaka, inni kuntu minazzhalimin "

Ya Allah, tidak ada Tuhan selain Engkau. Maha Suci Engkau. Sungguh aku ini termasuk orang-orang yang zalim’.

Doa Memperbanyakkan Susu Ibu

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kehidupan ku, banyakkanlah susu ku untuk bayi ku, dan permudahkanlah perjalanan ku untuk menyusukan anak ku agar menuruti segala yang telah Engkau syariat kan."

"Ya Allah, seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, penuhi lah dengan rahmat Mu dan keberkatan Mu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anak ku."

Pages

Monday, June 18, 2012

Kelahiran Yang Dinanti

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah...Mama saya telah selamat melahirkan saya... Permata pertama mereka... saya suka!!!


Ini saya beberapa jam selepas dilahirkan.. Masa ni masih di labor room...mama baru lepas kena jahit.. kesian mama...sakit lahirkan saya...

ok..ini butiran kelahiran saya :-

Tarikh Lahir   : 6 Jun 2012 / 16 Rejab 1433 ~RABU~ (38 minggu 6 hari)
Tempat Lahir : Bilik no.5,  Hospital Selayang
Waktu  Lahir : 1.20 pm
Kaedah lahir : Normal (dengan bantuan doktor..nasib baik xkena vacuum... sbb mama dah xlarat nak push..huhuhu)
Berat           : 3.24kg
Panjang        : 48 cm

ohhh lupa.....

Nama saya ialah.....Nur Azzalea Safiyyah binti Muhammad Nizam (mama yang beri...abah setuju jerrrr) yang di inspirasikan daripada nama arwah wan (ali) dan arwah tok (sepiah) saya.Saya sukerrrrr!!!!!

ok lar..saya dah mengantuk...nak tido dulu... nnt bila free..mama updated  pengalaman bersalin pulak ek...

Mama saya mmg hebat lar.. saya sayang mama saya!!!! muuuuaaaahhhh...

3 comments:

celebration of love said...

tahniah... sedap nama... azzalea tu shortlist tuk bby gurl sy gak...

erna said...

Alhamdulillah...tahniah :) baik abah..setuju je.

Kolek Kecil said...

Tahniah kak. Moga2 jadi anak yang solehah.

Post a Comment