Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Doa Untuk Anak Mama

~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

Doa Nabi Yunus

Allahumma, la ilaha illa anta. Subhanaka, inni kuntu minazzhalimin "

Ya Allah, tidak ada Tuhan selain Engkau. Maha Suci Engkau. Sungguh aku ini termasuk orang-orang yang zalim’.

Doa Memperbanyakkan Susu Ibu

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kehidupan ku, banyakkanlah susu ku untuk bayi ku, dan permudahkanlah perjalanan ku untuk menyusukan anak ku agar menuruti segala yang telah Engkau syariat kan."

"Ya Allah, seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, penuhi lah dengan rahmat Mu dan keberkatan Mu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anak ku."

Pages

Monday, October 10, 2011

Monday Blues......

Assalamualaikum



Hari ini dah hari Isnin. Biasa orang akan akan kata hari ni MONDAY BLUES. Nape mesti Monday Blues? tiada jawapan yang spesifik dapat diberikan. Maybe sebab dah seronok dua hari cuti hujung minggu, semangat nak kerja tu jadi kureng sikit. Apa-apa pon, itu bergantung kepada individu itu sendiri la kan. kalau dah tiap2 minggu nak monday blues...ini dah lebihhhh...

AKU!!!!!

Macam xsempat jer nak ber-MONDAY BLUES... Banyak kerja perlu settle minggu ni. Yang paling memeningkan kepala pasal anugerah. Semua kena buat balik. Dari Kriteria..Borang...Iklan....ingat boleh la guna tahun lepas punya.. nampak gaya..kena modify sikit supaya ia lebih relevan..

Tapi xpe... semua tu kan cabaran. Apa yang penting.. kena TEKUN + RAJIN.

Buat sikit-sikit... lama2 siap la kan.

Chaiyok fieza...anda pasti boleh!!!!

0 comments:

Post a Comment